Marie H. 35 let , životopis 932373
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Chodov + 1 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Vkládání dat do počítače
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOŠ obchodu, provozu hotelu a SOU Karlovy Vary
Management obchodu
2008 – 2011SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 9 měsíců
CO*******.o.
Administrativní pracovník
duben 2022 – dosud 2 roky a 9 měsíců
vedení běžné administrativní agendy, práce na různorodých administrativních činnostech. Kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence. Zpracování účetních dokladů v programu POHODA.
BR*********.o.
Personalista
2019 – 2021 2 roky a 6 měsíců
Zajišťování náborů zaměstnanců a s tím spojená administrativa. Vyřizování pracovně právních záležitostí ohledně vzniku, průběhu a ukončení pracovních poměrů. Vedení personální evidence a související agendy ve mzdovém programu RON. Příprava a realizace přijímacích pohovorů, ověřování a hodnocení způsobilosti zaměstnanců dle stanovených kvalifikačních požadavků pro výkon práce zaměstnanců. Zpracování a kontrola docházky zaměstnanců v docházkovém systému RON.
DM*****.o.
Prodavačka/Zástup za vedoucí
duben 2019 – září 2019 6 měsíců
Zajištění přípravy a úpravy zboží k prodeji, podle specifikace prodávaného zboží a jejich uskladnění. Práce s pokladním systémem. Vedení, kontrola pokladny, obstarávání hotovostních a bezhotovostních plateb. Uzavírání prodejních transakcí o zboží se zákazníkem. Příjem zboží a zajištění kontroly při přejímce. Udržování a posilování kontaktů se zákazníky. Poskytování efektivních služeb zákazníkům, vyřizování dotazů a stížností. Poskytování kvalifikované poradenské činnosti a nezbytných informací zákazníkovi. Přijímání objednávek zákazníků a jejich vyřizování. Přejímka, kontrola, skladování, ošetřování a dohlížení na zboží. Inventarizace a pomoc při identifikaci a plánování požadavků na nákup zboží.
HE*******r.o
Prodavačka/Hlavní pokladní
2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců
Zajištění přípravy a úpravy zboží k prodeji, podle specifikace prodávaného zboží a jejich uskladnění. Práce s pokladním systémem. Vedení, kontrola pokladny, obstarávání hotovostních a bezhotovostních plateb. Uzavírání prodejních transakcí o zboží se zákazníkem. Příjem zboží a zajištění kontroly při přejímce. Udržování a posilování kontaktů se zákazníky. Poskytování efektivních služeb zákazníkům, vyřizování dotazů a stížností. Poskytování kvalifikované poradenské činnosti a nezbytných informací zákazníkovi. Přijímání objednávek zákazníků a jejich vyřizování. Přejímka, kontrola, skladování, ošetřování a dohlížení na zboží. Inventarizace a pomoc při identifikaci a plánování požadavků na nákup zboží.
GA*****.o.
Prodavačka
2011 – 2016 5 let a 6 měsíců
Zajištění přípravy a úpravy zboží k prodeji, podle specifikace prodávaného zboží a jejich uskladnění. Práce s pokladním systémem. Vedení, kontrola pokladny, obstarávání hotovostních a bezhotovostních plateb. Uzavírání prodejních transakcí o zboží se zákazníkem. Příjem zboží a zajištění kontroly při přejímce. Udržování a posilování kontaktů se zákazníky. Poskytování efektivních služeb zákazníkům, vyřizování dotazů a stížností. Poskytování kvalifikované poradenské činnosti a nezbytných informací zákazníkovi. Přijímání objednávek zákazníků a jejich vyřizování. Přejímka, kontrola, skladování, ošetřování a dohlížení na zboží. Inventarizace a pomoc při identifikaci a plánování požadavků na nákup zboží.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
ruštinavýborná
ukrajinštinavýborná
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Program RON