Foto: Klára M.
ID 1186167

Klára M. 36 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Stráž nad Nisou + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborná škola obchodní s.r.o.

Obchodní akademie

září 2004 – červen 2008SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 11 měsíců

3 *********.o.

Administrativní pracovník

prosinec 2020 – dosud 3 roky a 10 měsíců

Příprava pro fakturaci, vedení agendy a příprava mezd zaměstnanců, příjem a výdej ze skladu, příjem zakázek, jednání s dodavateli i se zákazníky, zápisy z porad, tipování a objednávky dílů

Ni*********.o.

Administrativní pracovník

červen 2017 – listopad 2020 3 roky a 6 měsíců

Vedení kanceláře jednatele, personalistika, mzdové účetnictví, Vedení Agendy zaměstnanců, fakturace, příjem a výdej zboží že skladu, příjem a výdej zakázek, objednávky dílů, jednání s dodavateli i se zákazníky, kontrola smluv, překlady spedičních smluv, částečné vedení spedice , Práce s datovými schránkami, zpracování a odevzdání hlášení na úřady

*****.o.

Obchodní zástupce

září 2015 – květen 2017 1 rok a 9 měsíců

Aktivní hledání nových zákazníků, prodej nabízených produktů, reporty

Tr*****rec

Prodavač

září 2014 – září 2015 1 rok a 1 měsíc

Obsluha zákazníků a poradenství v oblasti rybářských potřeb

Pe*****ket

Zástupce vedoucího

září 2009 – červen 2011 1 rok a 10 měsíců

Objednávky, odpisy, zúčtování pokladny, vybalování zboží, obsluha zákazníků

Če*******vna

Obchodní zástupce

září 2008 – leden 2010 1 rok a 5 měsíců

Sjednání pojištění, vyhledávání nových zákazníků

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

PohodaZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Personalistika

1. Vytváření a analýza pracovních míst - přístupy k vytváření, popis pracovního místa, zjišťování informací o pracovních místech, personální plánování 2. Získávání zaměstnanců - postup získávání, pohovor, výběr zaměstnanců, přijímání a ukončování prac. poměru, dohody 3. Řízení zaměstnanců, motivace, hodnocení - nástroje motivace, hodnocení zaměstnanců (zásady, metody) 4. Odměňování zaměstnanců - mzdový systém, benefity, vzdělávání zaměstnanců, rozvoj zaměstnanců, řízení a plánování kariéry 5. BOZP a pracovní prostředí - pracovní doba, lékařské prohlídky, BOZP, pracovní úrazy, personální audit 6. Odbory - kolektivní smlouvy, projednávání 7. Nepodnikatelská sféra - výběrové řízení, platový systém 8.Tvorba a spravování dokumentů v administrativně personální činnosti s využitím výpočetní techniky

Zobrazit certifikát o absolvování

září 2024

Zájmy

Knihy, cestování, rodina, přátelé

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45