Klára M. 36 let , životopis 1186167
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Stráž nad Nisou + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Mzdová účetní Náborář Personalista Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola obchodní s.r.o.
Obchodní akademie
září 2004 – červen 2008SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 1 měsíc
3 *********.o.
Administrativní pracovník
prosinec 2020 – dosud 4 roky
Příprava pro fakturaci, vedení agendy a příprava mezd zaměstnanců, příjem a výdej ze skladu, příjem zakázek, jednání s dodavateli i se zákazníky, zápisy z porad, tipování a objednávky dílů
Ni*********.o.
Administrativní pracovník
červen 2017 – listopad 2020 3 roky a 6 měsíců
Vedení kanceláře jednatele, personalistika, mzdové účetnictví, Vedení Agendy zaměstnanců, fakturace, příjem a výdej zboží že skladu, příjem a výdej zakázek, objednávky dílů, jednání s dodavateli i se zákazníky, kontrola smluv, překlady spedičních smluv, částečné vedení spedice , Práce s datovými schránkami, zpracování a odevzdání hlášení na úřady
Wü*****.o.
Obchodní zástupce
září 2015 – květen 2017 1 rok a 9 měsíců
Aktivní hledání nových zákazníků, prodej nabízených produktů, reporty
Tr*****rec
Prodavač
září 2014 – září 2015 1 rok a 1 měsíc
Obsluha zákazníků a poradenství v oblasti rybářských potřeb
Pe*****ket
Zástupce vedoucího
září 2009 – červen 2011 1 rok a 10 měsíců
Objednávky, odpisy, zúčtování pokladny, vybalování zboží, obsluha zákazníků
Če*******vna
Obchodní zástupce
září 2008 – leden 2010 1 rok a 5 měsíců
Sjednání pojištění, vyhledávání nových zákazníků
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
PohodaZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Personalistika
1. Vytváření a analýza pracovních míst - přístupy k vytváření, popis pracovního místa, zjišťování informací o pracovních místech, personální plánování 2. Získávání zaměstnanců - postup získávání, pohovor, výběr zaměstnanců, přijímání a ukončování prac. poměru, dohody 3. Řízení zaměstnanců, motivace, hodnocení - nástroje motivace, hodnocení zaměstnanců (zásady, metody) 4. Odměňování zaměstnanců - mzdový systém, benefity, vzdělávání zaměstnanců, rozvoj zaměstnanců, řízení a plánování kariéry 5. BOZP a pracovní prostředí - pracovní doba, lékařské prohlídky, BOZP, pracovní úrazy, personální audit 6. Odbory - kolektivní smlouvy, projednávání 7. Nepodnikatelská sféra - výběrové řízení, platový systém 8.Tvorba a spravování dokumentů v administrativně personální činnosti s využitím výpočetní techniky
Zobrazit certifikát o absolvování
září 2024