Kateřina S. 39 let , životopis 737622
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Michle + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Pracovník call centra Pracovník front office Pracovník podpory zákazníků Pracovník reklamačního oddělení Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SPŠK KV
Výtvarné zpracování keramiky a porcelánu
2001 – 2005SŠ s maturitou
Praxe 18 let a 1 měsíc
In*****.o.
Administrativní pracovník
prosinec 2022 – červenec 2024 1 rok a 8 měsíců
Firma poskytující kompletní technické zázemí pro firmy Vodafone a T-mobile,správa koaxiálních a optických sítí. Odpovědnost za chod kanceláře, vedení skladu pro Prahu 1,2. Objednávky a výdej materiálu. Spolupráce s externími firmami, dodavateli, spol. Vodafone a T-mobile. Vedení týmu techniků, plánování tras, vyřizování mailové, tel. komunikace, vyřizování reklamací, stížností a změn v provádění instalací, naceňování nestandardních instalací, plánování upgradů, evidenční tabulky, programy PIP a PEP, Citrix. Odpisy, kontrola pokladny, přepisy protokolů, map, řešení krizových situací a pohotovostí. Zajišťování povolení pro instalace, vyřizování se SVJ, správci a majiteli pozemků, s ktastrálním úřadem, spolupráce s akvizičním od. , spolupráce s fir. ČEZ. Plánování oprav v kolektorech, OP, na trasách, v rozvodnách, opravy převěsů. Pomoc se zajištěním vozového parku...
Kurz
Lektor-instruktor
2009 – 2024 15 let a 6 měsíců
Kurzy kreativního tvoření, malby, kresby. Kurzy osobního rozvoje.
Pr*****.o.
Obchodní asistentka
září 2022 – říjen 2022 2 měsíce
Program Many, Act, interní databáze, docházkový systém. Zajištění chodu kanceláře, logistika zboží, příprava podkladů pro účetní oddělení, fakturace, komunikace se zákazníky, vedení evidencí, příjem objednávek, vedení skladových zásob, správa docházkového systému, vedení podkladů k změstnancům, správa vozového parku, zasílání nabídek zboží, úprava web., administrativa .
Ra*******.o.
Dispečer - odborný referent provozního řízení nákladní vlakové dopravy
březen 2022 – srpen 2022 6 měsíců
Plánování zdrojů, administrativa, vyřizování e-mailové korespondence a tel. hovorů z Polska, Rakouska, Slovenska - zákazníci a kooperující dopravci. Práce v programech SŽ, ve Spotu, Rail Cubu. Sl. tabulky, evidence strojvedoucích, spolupráce se ZD, vozmistry PD pracovišti. Plánování oběhu lokomotiv, zbrojení, technických prohlídek. Koordinace jízdy vlaku. Řešení MU.
EP*********.s.
Specialista Middle Office
září 2021 – prosinec 2021 4 měsíce
SAP, CRM, Excel, zpracování smluv, ceníků, retence, bilance, reporty, administrativní činnost, spolupráce s obchodním od.. Komunikace s OP a OZ.
IK*********r.o
Prodejce Textil
červen 2021 – srpen 2021 3 měsíce
Komunikace se zákazníky, poskytování informací o výrobcích, lokacích a montáži. Spolupráce se skladem, fillup a dalšími odděleními, vedení dokumentace, správa lokací zboží, práce se skenerem. Zodpovědnost za stav prodejny. Zadávání zakázek k šicímu servisu. Tisk cenovek, streamerů, přeceňování, práce s plotrem.
Ka*********.o.
Operátor CMV
2007 – 2020 13 let a 6 měsíců
Spolupráce na vytvoření portfolia, katalogů a metodických pokynů pro zpracování dat mýtného systému. Podíl na pracování dat s 99% kvalitou odeslaných záznamů. Dosažení 130% kvality zpracování incidentů. Spolupráce s Celní správou ČR. Vedení archivu smluv MD.CRM.
Ka*********.o.
Brigáda
2007 – 2019 12 let a 6 měsíců
Spolupráce s oddělením logistiky, recyklace OBU jednotek, zadávání do systému. Drobné kancelářské práce pro oddělení reklamací, skenování, zpracování reklamačních protokolů, vratek. Kopírování katalogů technického oddělení. Každoroční inventura majetku, soupis.
SU*****.o.
Administrativní pracovník
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Zpracování smluv, vedení skladu, komunikace se zákazníky-vyřizování instalace, plánování tras a výjezdové skupiny, kompletace dokumentace k modemům. Zadávání dat do systému. Třídění a skartace, inventura.
Ke*******tav
Prodejce sanity, obkladů, dlažby.
2006 – 2006 6 měsíců
Prodej sanitárního vybavení, stavebních materiálů, dlažby a obkladů. Vedení skladových zásob.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
Další programy a počítačové znalosti
SAP,CRM,Google kalendář, disk, mail, tabulky. OneDrive, Cloud, SharePoint. MS Teams, Pohoda, Spot, Rail cube, Aramis, Distr, Programy SŽ.
Kurzy
Rekvalifikační kurz.-Účto,DE,PC+Mzdy akreditováno MŠMT
Účetnictví,daně,mzdy,PC POHODA
leden 2021
NICOM Microsoft Excel – kurz pro experty
prosinec 2019
NICOM Microsoft Excel – pro pokročilé
prosinec 2019
Fakturace
Fakturace a základy podvojného účetnictví, jen obecně.
září 2019
Seduo- kurzy, kancelářský sw, nástroje, jazyky, osobní rozvoj, leadership...
2019
Spěváček - Angličtina obecná - začátečníci, mírně pokročilí, konverzace pokročilí.
2018
NICOM MS Excel - pro mírně pokročilé
květen 2014
NICOM MS Word pro pokročilé
květen 2014
NICOM MS Excel - základní kurz
duben 2013
NICOM MS Word - základní kurz
březen 2013
Trénink aplikace Manual Check Base line
duben 2007
Profinal cs s.r.o Manažer Jakosti ( kvalitář )
Rekvalifikace akreditovaná MŠMT.
říjen 2006