Natálie T. 49 let , životopis 838264
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Hradec Králové + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Nákupčí Obchodní asistent Obchodní referent Pracovník back office Pracovník podpory zákazníků Recepční v administrativě Referent Trenér obchodních dovedností Úředník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední ekonomická škola
všeobecná ekonomika
1989 – 1993SŠ s maturitou
Základní Škola Hradec Králové
bez zaměření
1981 – 1989Základní
Praxe 30 let a 10 měsíců
Re*****.o.
Administrativní pracovník
únor 2024 – listopad 2024 10 měsíců
Administrativní agenda . Zajištění organizace rekvalifikačních kursů Operátor bezpilotních systémů (dronů). Komunikace se zájemci o kursy, pomoc při přihlášení , podávání informací , koordinace s centrálou v Jižních Čechách, zajištění lektorů. Pomoc s propagací pobočky ve smyslu nápadů na kampaně a jejich obsah a navázání kontaktu s okruhy potenciálních zákazníků.
Úř*******áce
nezaměstnaný
říjen 2023 – únor 2024 5 měsíců
nezaměstnaný
Br*********ing
asistentka finančního poradce
únor 2023 – říjen 2023 9 měsíců
Zadávání smluv do systému, kontroly vratek finančních poradců, kalkulace povinného ručení, poj. domácnosti, životního pojištění. Sjednání smluv. Komunikace s klienty jak e-mailová, tak telefonická.
T&*********ity
asistentka realitního makléře
duben 2021 – únor 2023 1 rok a 11 měsíců
emailový a telefonický kontakt se zájemci o pronájem či koupi nemovitosti, příprava smluv, přepis energií, koordinace a provádění prohlídek, příprava bytů na focení, inzerce na realitních serverech. Pomoc při správě nemovitostí - ukončování nájemních smluv, hledání nových nájemníků, výběr rezervačních poplatků a kaucí , tvorba dodatků, komunikace s dlužníky. Spolupráce s advokátní kanceláří při prodeji bytů a RD - zaslání podkladů k přípravě kupní smlouvy a smlouvy o advokátní úschově, podání návrhu na vklad, hlídání celého procesu až po předání nemovitosti.
ČE*******.s.
specialista prodeje
srpen 2016 – březen 2021 4 roky a 8 měsíců
obsluha příchozích zákazníků, řešení jejich požadavků - obchodních i distribučních, akvizice , zpracování kalkulací , změna distribučních sazeb, práce s informačním systémem, vkládání dat, skenování dokumentů, emailová a telefonická komunikace, řešení reklamací
RW*******žby
specialista prodeje
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
obsluha příchozích zákazníků, řešení obchodních i distribučních požadavků, kontrola dat v systému, akvizice nových zákazníků, tvorba smluv, práce v SAP-CRM, řešení reklamací, komunikace prostřednictvím emailu a telefonu
Ak*****gie
specialistka podpory zákazníků
2013 – 2015 2 roky a 6 měsíců
zpracování kalkulací , poskytování informací po telefonu, emailová komunikace, příprava smluv a plných mocí, práce s informačním systémem, vkládání dat, skenování dokumentů, vypovídání smluv u stávajících dodavatelů, obsluha příchozích zákazníků – osobní kontakt
Em*********ové
asistentka e-shopu kancelářské potřeby
2009 – 2012 3 roky a 6 měsíců
příjem a vyřízení objednávek na kancelářské potřeby, příprava a balení zboží, expedice, fakturace, obsluha zákazníků na prodejně, reklamace, asistentka e-shopu školní potřeby – příjem a vyřízení objednávek, zadávání zákazníků do interní databáze, balení zboží, expedice , fakturace, zákaznická podpora, kontrola stavu zásob, spolupráce s nákupním oddělením, průběžné inventury, důvod ukončení pracovního poměru: smlouva na dobu určitou
Eu*****r.o
asistentka ředitele
2008 – 2009 1 rok a 6 měsíců
zápisy z porady, objednávky kancelářských potřeb, kontrola a archivace smluv, příjem a odesílání korespondence, zajištění občerstvení a obsluha návštěv, namátkové inventury
So*****bem
obchodní referentka
2003 – 2007 4 roky a 6 měsíců
příjem objednávek na papírové obaly , tvorba smluv , řešení požadavků zákazníků, úzký kontakt s výrobním oddělením, logistika, objednávání dopravy, řešení reklamací, fakturace, účast na veletrzích
ma*********ená
mateřská dovolená
1997 – 2003 6 let a 6 měsíců
péče o děti
Ap*********.o.
prodejce
1995 – 1997 2 roky a 6 měsíců
tel. operátorka, prodej drogerie a potravinových doplňků po telefonu, příjem a vyřizování objednávek lékáren, řešení reklamací
Kr*********žby
administrativní pracovnice
1994 – 1995 1 rok a 6 měsíců
asistence účetnímu , tvorba a kontrola podkladů fakturace, spolupráce se skladem a prodejnou, cenové kalkulace
Če*********šta
pracovník na přepážce
1993 – 1994 1 rok a 6 měsíců
přijem a výdej listovních zásilek, práce s pokladnou, prodej známek a dalších cenin, příjem hotovosti související s platbou složenek či SIPA
Jazyky
ruštinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Kurzy
počítačový kurz ECDL pro pokročilé - Excel, Word, PowerPoint
2014