V. W. , životopis 1019978
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Delegát cestovní kanceláře HR konzultant Personalista Tlumočník, překladatel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Španělský jazyk pro evropský a mezinárodní obchod
září 2016 – červen 2021Bakalářské
Universidad Rey Juan Carlos Madrid, Španělsko
El comercio intrnacional
září 2018 – leden 2019Bakalářské
Gymnázium Luďka Pika, Plzeň, Opavská 21
Dvojjazyčné gymnázium (Otevřený svět)
září 2010 – červen 2016SŠ s maturitou
Praxe 2 roky a 5 měsíců
Ma*****.s.
Náborář
leden 2024 – duben 2024 4 měsíce
Spolupráce s manažery a vedoucími pracovníky na určení požadavků na nové zaměstnance. Tvorba a zveřejňování pracovních inzerátů na pracovních portálech, sociálních sítích a firemních webových stránkách. - Teamio, JenPráce, Práce.cz a další. Aktivní vyhledávání kandidátů prostřednictvím firemních databází, sociálních sítí a pracovních portálů. Provádění telefonických a osobních pohovorů, hodnocení kvalifikací, zkušeností a kompetencí kandidátů. Plánování a organizace pohovorů mezi kandidáty a manažery, zajištění komunikace mezi všemi zúčastněnými stranami. Vedení záznamů o kandidátech a náborových aktivitách, příprava reportů o výsledcích vedení společnosti.
GX*********.o.
HR konzultant
únor 2023 – prosinec 2023 11 měsíců
Ve firmě mám na starost správu docházkového systému RON software, zde aktivně upravuji docházky zaměstnancům, zakládám nově nastupující zaměstnance, přiřazuji pozice a všechny náležitosti, které musejí být v databázi uvedeny. Má agenda jsou především agenturní zaměstnanci, kdy aktivně spolupracuji s 6ti agenturami, posílám měsíční výkazy a připravuji podklady - fakturační tabulky pro mzdy. Dále spravuji portál Teamio, kde vystavuji inzerce na volná pracovní místa, následně s vhodnými kandidáty domlouvám a vedu pohovory. Při nástupu nového zaměstnance sepisuji smlouvy, daňová prohlášení a veškeré náležitosti, které se týkají nástupu. V případě ukončení PP sepisuji i výpověď. Další náplní práce jsou týdenní reporty, které se týkají aktuálního stavu zaměstnanců, počtu odpracovaných hodiny, přehled stavu dovolených a ukončených PP jak kmenových, tak agenturních zaměstnanců. Nově se v naší firmě rozjíždí práce s Helios systémem do kterého zadávám údaje o zaměstnancích.
Pr*******.s.
asistent vedení společnosti
březen 2022 – leden 2023 11 měsíců
-správa docházkového systému, správa a evidence knihy jízd -příprava pracovních smluv, výpovědí, dohod atd. - zpracovávání podkladů, prezentací, zápisy z porad -Zajištění chodu kanceláře - objedávky materiálu -Řízení CRM programu pro vedení společnosti -Správa agendy ředitele (plánování schůzek, vedení kalendáře) - telefonická a emailová koumunikace s obchodními partnery, klienty, atd.
Ce*****sko
Administrativní pracovník
květen 2021 – červenec 2021 3 měsíce
Náplní pracovní stáže na Velvyslanectví ČR v Madridu, konkrétně na Českém centru byla příprava, produkce a tlumočení na kulturních akcích, foto a videodokumentace akcí, komunikace s veřejností a španělskými partnery, plnění obsahu na webových stránkách a sociálních sítích v českém a španělském jazyce, monitoring tisku a příprava propagačních materiálů ve španělštině. Správa knihovny, videotéky a kontaktů.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
španělštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
MS Outlook
ERP a účetní software
HeliosZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Osvědčení od České bankovní asociace
Osvědčení o úspěšném absolvování odborné zkoušky pro poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru jiného než na bydlení a spotřebitelského úvěru na bydlení.
listopad 2021