Hedvika B. 42 let , životopis 1356415
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Jablonec nad Nisou + 1 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Pracovník back office Prodejce zájezdů Recepční v cestovním ruchu Tlumočník, překladatel Učitel základní školy Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Filozofická fakulta UP v Olomouci
Anglická filologie a Španělská filologie
září 2003 – leden 2007Bakalářské
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Mladá Boleslav, příspěvková oraganizace
Obchodní akademie
září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou
Praxe 10 let
D.*******.o.
Administrativní pracovník
říjen 2016 – leden 2018 1 rok a 4 měsíce
- vkládání nových výrobků do e-shopu - kontrola a aktualizace potřebných dat na stránkách e-shopu - komunikace s prodejci ohledně různých akcí, slev na jejich produkty, - - - případně podrobností o nových produktech, co nabízejí - vkládání nových výrobků do účetního programu ABRA – zakládání skladových karet - případně jiné pomocné administrativní práce je-li třeba Od ledna 2018 do září 2024 jsem byla na mateřské/rodičovské dovolené.
Tr*****nie
Účetní
červen 2014 – srpen 2016 2 roky a 3 měsíce
- zodpovědnost za dodavatelskou stranu dvou oddělených společností - zpracování a účtování přijatých faktur - kontrola nezaplacených závazků, provedení plateb - zpracování bankovních výpisů - zpracování plateb kreditní kartou - vedení pokladny - denní aktualizace Cash Review - spolupráce s finančním ředitelem a auditory - asistence finančnímu řediteli s podklady k závěrce a odvodu DPH - zpracování zaměstnaneckých reprezentativních a ostatních výdajů - vedení odběratelské strany dvou oddělených společností ( fakturace, kontrola nezaplacených pohledávek, přijímání plateb kreditní/debetní kartou, atd. ) - práce v programu Netsuite, používáni online bankovnictví
Tr*******nie
Účetní
září 2012 – červen 2014 1 rok a 10 měsíců
- zpracování a účtování přijatých faktur pro cca 250 dodavatelských účtů - kontrola nezaplacených závazků, platby elektronicky, šekem - měsíční kontrola nevyfakturovaných rezervací v systému - zaučování nových kolegů - práce v programech Exchequer, Talisman a Microsoft Excel
TR*****nec
Finanční Analytik Junior
listopad 2011 – srpen 2012 10 měsíců
- zodpovědnost za pricing – kontrola cen v systému, aktualizace - kalkulace IC cen - zpracování faktur a dobropisů v případě cenových změn - retrobilling - zodpovědnost za zpětné vyúčtování - denní komunikace s vedením sídlícím v Alfdorf, Německo - měsíční reportovani dohadných položek a jejich tvorba - práce v programu SAP a Microsoft Excel
Tr*********nie
Účetní
únor 2010 – říjen 2011 1 rok a 9 měsíců
- fakturace, zpracování a účtování přijatých a vydaných faktur - kontrola nezaplacených pohledávek a závazků - zpracování bankovních výpis - zpracování plateb kreditní kartou - vedení pokladny - zpracování mezd - připravování podkladů pro manažerské meetingy - spolupráce s finančním manažerem a auditory - práce v programu Sage Line 50, Sage Job Cost a Sage Payroll
Ch*****nie
Coffee Shop Assistant
říjen 2009 – leden 2010 4 měsíce
- příprava nápojů - doplňování zásob kavárny - práce s pokladnou.
Gr*****sko
Fakturantka, práce na rezervacích
květen 2009 – září 2009 5 měsíců
- fakturace - komunikace s cestovními agenturami - zpracování rezervací v systému - zaučování nových kolegů
Ch*****nie
Catering assistant
leden 2009 – květen 2009 5 měsíců
- připravování prostor pro občerstvení pro různé firemní akce, školení, svatby - servírování občerstvení
AK*****lav
Účetní
leden 2008 – prosinec 2008 1 rok
- zpracování a účtování přijatých faktur - kontrola nezaplacených závazků - práce v programu SAP
Jazyky
španělštinamírně pokročilá
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
ABRAPokročilý
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
FCE
Cambridge kurz z Anglického jazyka
červen 2003
Státní zkouška z Anglického jazyka
červen 2002
Státní zkouška z psaní na stroji a obchodní korespondence
květen 2001