Foto: Tereza B.
ID 622907

Tereza B. 29 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie

Obchodní akademie

2010 – 2014SŠ s maturitou

ZŠ Campanus, Hlavní město Praha

bez zaměření

2001 – 2010Základní

Praxe 9 let a 9 měsíců

ST*******.S.

Administrativní pracovník - back office

srpen 2023 – červenec 2024 1 rok

Osobní asistentka ředitele - vykonávala jsem všechny potřebné úkony, které mi pan ředitel nakázal. Jinak má práce spočívala především v administrativních úkonech, zadávání faktur do systému a jejich následné proplácení, příprava fakturace pro účetní, banka, posílání mezd každý měsíc, řešení různorodých úkonů s dodavateli , starala jsem se o klienty a o chod celé kanceláře včetně dvou prodejen. Různorodá práce, která byla každý den jiná.

Au*********.o.

Recepční / Back Office

únor 2022 – duben 2023 1 rok a 3 měsíce

Zajišťování chodu vedení celé recepce a celého teamu firmy,jednání s dodavateli, příjem a vydávání zakázek. Profesionální přístup komunikace se zákazníkem. Příjem aut do servisu. Plánování tras pro odtah vozu.Práce s pokladnou, výpočet mzdy, administrativa - google tabulky, exel, idoklad, email.Příprava podkladů pro účetní. Řešení různorodých úkolu.

Wi*****.o.

Osobní asistentka ředitelky / recepční

únor 2020 – únor 2022 2 roky a 1 měsíc

Kontrola chodu firmy včetně recepce. Administrativní činnost ( exel,word,outlook,vario) Práce s pokladnou a fakturami ( příprava dokladů pro účetnictví). Sjednávání a organizace schůzek, včetně přípravy dokumentů potřebných k obchodnímu jednání. Zajišťování obchodních korespondencí včetně té v cizím jazyce. Komunikace s dodavateli a klienty na denním pořádku. Řešení různorodých úkolů.

FU*******.o.

Administrativní pracovnice

2015 – 2018 3 roky a 6 měsíců

Starost o celkový chod kanceláře a recepce. Administrativní úkony (excel, word, outlook). Sjednávání termínů a organizace schůzek. Zástup ředitele v jeho nepřítomnosti.

Di*****aha

Beauty consultant

2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců

Plánování každodenních úkolů na základě jejich bezodkladnosti a důležitosti. Analýza požadavků klienta, návrh optimalizace procesů a jejich realizace. Samostatná a týmová práce. Pomoc při splňování a překračovaní čtvrtletních cílů. Práce s interním systémem tvoření reportů a prodej.

Ta*******eil

zástupce managera, merchandaiser

2013 – 2014 1 rok a 6 měsíců

Práce na pokladně,odvody peněz, příjem peněz,uzávěrky,plánování směn,vedení menšího teamu,zákaznický servis.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Další programy a počítačové znalosti

Psaní všemi deseti.

Zájmy

Mezi mé zájmy patří sport, vaření, cestování, rodina a psi. Mám výborné organizační schopnosti. Jsem bystrá osoba odolná proti stresu. Zároveň jsem při práci aktivní, pečlivá a zakládám si na příjemném a profesionálním vystupování.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45