Petra K. 46 let , životopis 1355806
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Dolní Ředice + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
ISŠ Chrudim
Číšník-servírka
září 1992 – květen 1996SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 3 měsíce
ZB*****.o.
Administrativní pracovník
únor 2024 – dosud 10 měsíců
• Základními znalost účetnictví a praxe v programu POHODA, kompletní příprava dokumentů pro účetní, mzdové podklady • Hospodářská korespondence, zpracování a vyřizování nabídek, poptávek, objednávek, fakturace, skladové hospodářství. • Komunikace s dodavateli, odběrateli, kooperace, úřady • Emailová korespondence a telefonáty • Pokročilá práce na PC, včetně MS Office (Excel, Word).
MP*********.o.
Administrativní pracovnice, asistentka managera společnosti
červen 2018 – prosinec 2023 5 let a 7 měsíců
• evidence a vyřizování korespondence firmy, smluv, nabídky, poptávky, objednávky, fakturace, pokladna, skladová evidence, mzdové podklady, cestovní příkazy • základní znalost účetnictví a praxe v programu POHODA • komunikace s dodavateli, odběrateli, kooperace • komunikace s úřady
MA*****.o.
Administrativní pracovnice, asistentka managera společnosti
říjen 2015 – prosinec 2017 2 roky a 3 měsíce
• evidence a vyřizování korespondence firmy, smluv, nabídky, poptávky, objednávky, fakturace, pokladna, skladová evidence, mzdové podklady, cestovní příkazy • zajištění účasti na veletrhu IWA (Německo), jednání s obchodními partnery • komunikace s dodavateli, odběrateli, kooperace • správa webových stránek a e-shopu
Lu*********ová
Administrativní pracovnice
červenec 2015 – listopad 2017 2 roky a 5 měsíců
• evidence a vyřizování korespondence firmy, smluv, nabídky, poptávky, objednávky, fakturace, pokladna, skladová evidence, mzdové podklady • komunikace s dodavateli, odběrateli, kooperace, úřady • dohled na dodržování podmínek dotačního titulu
PP*******.o.
Jednatel společnosti
duben 2004 – červen 2015 11 let a 3 měsíce
• zajištění chodu společnosti, výběr zaměstnanců, vyřizování korespondence firmy, smluv, nabídky, poptávky, objednávky, fakturace, pokladna, skladová evidence, mzdové podklady, cestovní příkazy, certifikace ISO 9001 • jednání s úřady, obchodními partnery
Ma*****ice
• asistent zdravotně handicapovaného dítěte
říjen 2001 – červen 2002 9 měsíců
Pomoc s úkony sebeobsluhy dítěte, cvičení
ZŠ*******ÁNÍ
Asistent zdravotně handicapovaného dítěte
říjen 2000 – květen 2001 8 měsíců
Pomoc s úkony sebeobsluhy dítěte, cvičení
MD*********ice
Junior účetní
únor 1997 – září 1997 8 měsíců
• zpracování dokladů pro hlavní účetní
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace