Simona M. 29 let , životopis 579650
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Zbraslav + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Smíchov + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Staré Město + 5 km ochota dojíždět Mapa Dobříš + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Referent Vkládání dat do počítače
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
OA a JŠ s právem SJZ, Přerov, Bartošova 24
Ekonomické lyceum
září 2011 – květen 2015SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 11 měsíců
ČSSZ
Referentka/Asistentka ředitele
červenec 2020 – dosud 4 roky a 5 měsíců
Telefonická a písemná komunikace s klientem/vedoucími/řediteli/ostatními okresními správami nebo územními pracovišti, každodenní příprava/roznos pošty, pomocné práce v archivu – zakládání a vyhledávání dávek dle požadavku, pomocné práce na přepážce s klientem, různorodé pomocné práce v rámci výpomoci svého odboru – např. pomoc registru s úklidem archivních dávek, výpomoc evropské unii se zadáváním dokladů atp.
Ko*******.o.
Administrativní pracovnice/účetní/fakturantka
leden 2019 – březen 2020 1 rok a 3 měsíce
Každodenní práce s programem POHODA - příjem a zpracování objednávek – přes eshop, telefonicky, osobně; zápis veškeré pošty do knihy, zápis faktur do programu POHODA; fakturace výroby a surovin; usazování hostů do zasedací místnosti; obsluha kuchyňky – káva, čaj, apod.; výpomoc ve výrobně – skládání krabiček,/letáků, jednodušší etiketování, uzavírání, injetování, kompletace balíčků; pomocné práce ve skladu – inventura, balení zboží, vydávání zboží kurýrovi; obsluha dálkového ovladače na vrata, kopírky; skartování, skenování; obsluha malé řezačky na papír; pomocné práce - kontrola EANŮ na etiketách, kontrola na eshopu INCI, kontrola eshopu – aktuálního stavu zboží skladem, počítání etiket, vyhodnocování akcí, které proběhly např. přes eshop, vyhodnocování měsíčních/kvartálních/ročních tržeb zákazníků, především kosmetiček, kontrola dobírek – kurýr, zásilkovna.
PR*********lář
Administrativní pracovnice správy a vymáhání pohledávek – Praha 1 (Staré Město)
leden 2018 – prosinec 2018 1 rok
Nahrávání a přejmenovávání pohledávek z datové schránky do databází prk.system4u.cz a bf.system4u.cz; psaní potvrzení o bezdlužnosti; nové spory o zastoupení – vytváření nových karet dlužníků v databázi; příprava podkladů na jednání – soudy, fin.arb.; Kom. poj., Centropol, Citibank - přejmenovávání a převádění do PDF/nahrávání; roznos pozvánek; kopírování; skenování; skartování; odnos pošty na recepci; vytváření žalob
(M*********ání
Mzdová účetní – Olomouc, Nové Sady
červen 2017 – říjen 2017 5 měsíců
Program POHODA – tisk sestav, zpracování mezd; kontrola zaúčtování mezd; párování plateb; tisk výpisů z účtů, připevňování na ně paragony; lepení a stříhání účtování (MD/DAL) na vytisklé a očíslované faktury; doplňování dokladů podle data pomocí sešívačky na vytištěné výpisy; zakládání písemností do šanonů; připevňování výdajových pokladních dokladů na vytisklé a očíslované faktury; zadávání FAP a FAV do programu POHODA, výpočet srážek. Získán CERTIFIKÁT.
ÚŘ*********aha
Administrativní pracovnice v Lipníku nad Bečvou
září 2016 – prosinec 2016 4 měsíce
Psaní podacího poštovního archu pro hmotnou nouzi a příspěvku na péči; framování pošty a odnos pošty na poštu; opisování výplaty dávek na složku a zakládání jí podle měsíce; zakládání písemností do spisů; zakládání spisů do kartotéky/archivu podle abecedy; zakládání doručenek do spisů; poté založení do kartotéky/archivu; nadepisování složek - mopek (mimoř. pomocí) klientů a zakládání do nich písemnosti; udělování právních mocí.
Ma*********SSP
Všeobecná administrativní pracovnice
duben 2016 – srpen 2016 5 měsíců
Třídění a doplňování tiskopisů do zásuvek a na scan; skartování, kopírování; zaobálkovávání pošty; roznos pošty na hlavní centrálu a zpět; razítkování a nadepisování tiskopisů; pomoc na příjmu dávkařům - nahlížení při zadávání dávky do programu; ověřování rodných listů; nápomoc klientům při doplňování tiskopisů.
IN*********rno
Odborná pracovnice zastavárny v Přerově
prosinec 2015 – prosinec 2015 1 měsíc
Obsluha zákazníků – zastavování; prodej a výkup zlata, stříbra, mobilních telefonů, knih, kol; obsluha počítače; obsluha kasy; chystání krabiček - prodej, zástava; doplňování zboží a případné zapsání a vrácení zboží na jinou pobočku; archivace zástavy a prodeje; údržba o vitrínu.
Jazyky
angličtinazačátečník
němčinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Další programy a počítačové znalosti
Dovednosti v programu MS (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), znalosti písemné korespondence, základní znalost programů POHODA, Finance, ASPI, PDFSam, práce s databázemi prk.system4u.cz a bf.system4u.cz