Není foto: M. K.
ID 1401378

M. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední ekonomická škola podnikatelská, Holešov

ekonomie a účetnictví

září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou

Praxe 18 let a 8 měsíců

Úř******* ČR

nezaměstnaná

listopad 2024 – 2025 1 rok a 2 měsíce

evidence na úřadu práce ČR „ možnost získání dotovaného pracovního místa financovaného z fondů EU“

To*****.o.

Administrativní pracovnice, fakturantka, prodavačka,office manager

2013 – 2024 11 let a 6 měsíců

vedení komunikace, správa dokumentů, organizace schůzek a událostí a poskytování podpory vedení společnosti, vedení komunikace, nákup kancelářských potřeb, zajištění potřeb pro zaměstnance, komunikace s dodavateli, klienty a interními týmy a koordinace různých procesů v kanceláři, spolupráce s IT oddělením na zajištění správné funkčnosti počítačů a síťového vybavení,evidence docházky, evidenci vozového parku (GPS), nákup zboží, prodej zboží, výdej zboží, příjem zboží (fyzicky i elektronicky dle faktur), komunikace s dodavateli, vyřizování reklamací a vratek, skladová evidence + inventúry, příprava fakturace a chystání podkladů pro účetní, zásobování staveb materiálem, příjem peněz a vedení pokladny, platby faktur, zastávala jsem pozici office managera

JO*****šov

Fakturantka, administrativní pracovnice

2011 – 2013 2 roky a 6 měsíců

fakturace, komunikace a jednání se zákazníkem osobně, emailem i telefonicky - přijímání objednávek, vyřizování reklamací. Seřazování faktur, dodacích listů a jejich následná archivace. Provádění denních, týdenních i měsíčních inventur fyzicky i následně v PC. Předávání podkladů hlavní účetní, vedení skladové evidence (příjem-výdej),odhad stavů výroby. Vychystávání výrobků a drobný přímý prodej, přebírání hotovosti.

Jo*****šov

fakturantka, zástupce vedoucí kanceláře

2007 – 2011 4 roky a 6 měsíců

fakturace (vystavování faktur, přijímání faktur od dodavatelů a následné vedení skladové evidence), přímý prodej zboží a přebírání hotovosti cca 100 000 Kč denně – vedení pokladny, zpracování podkladů pro hlavní účetní, zpracování týdenních inventur (finanční i skladová), přijímání telefonických objednávek a jejich následné zpracování, vychystávání průvodních listů řidičům a evidence dopravy atd.

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiExpert

Další programy a počítačové znalosti

Vyraex, MRP, OBIS, Freelo

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

organizační schopnosti

Zájmy

čtení, sport, práce s dětmi, řízení aut

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45