M. K. , životopis 1401378
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední ekonomická škola podnikatelská, Holešov
ekonomie a účetnictví
září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou
Praxe 18 let a 8 měsíců
Úř******* ČR
nezaměstnaná
listopad 2024 – 2025 1 rok a 2 měsíce
evidence na úřadu práce ČR „ možnost získání dotovaného pracovního místa financovaného z fondů EU“
To*****.o.
Administrativní pracovnice, fakturantka, prodavačka,office manager
2013 – 2024 11 let a 6 měsíců
vedení komunikace, správa dokumentů, organizace schůzek a událostí a poskytování podpory vedení společnosti, vedení komunikace, nákup kancelářských potřeb, zajištění potřeb pro zaměstnance, komunikace s dodavateli, klienty a interními týmy a koordinace různých procesů v kanceláři, spolupráce s IT oddělením na zajištění správné funkčnosti počítačů a síťového vybavení,evidence docházky, evidenci vozového parku (GPS), nákup zboží, prodej zboží, výdej zboží, příjem zboží (fyzicky i elektronicky dle faktur), komunikace s dodavateli, vyřizování reklamací a vratek, skladová evidence + inventúry, příprava fakturace a chystání podkladů pro účetní, zásobování staveb materiálem, příjem peněz a vedení pokladny, platby faktur, zastávala jsem pozici office managera
JO*****šov
Fakturantka, administrativní pracovnice
2011 – 2013 2 roky a 6 měsíců
fakturace, komunikace a jednání se zákazníkem osobně, emailem i telefonicky - přijímání objednávek, vyřizování reklamací. Seřazování faktur, dodacích listů a jejich následná archivace. Provádění denních, týdenních i měsíčních inventur fyzicky i následně v PC. Předávání podkladů hlavní účetní, vedení skladové evidence (příjem-výdej),odhad stavů výroby. Vychystávání výrobků a drobný přímý prodej, přebírání hotovosti.
Jo*****šov
fakturantka, zástupce vedoucí kanceláře
2007 – 2011 4 roky a 6 měsíců
fakturace (vystavování faktur, přijímání faktur od dodavatelů a následné vedení skladové evidence), přímý prodej zboží a přebírání hotovosti cca 100 000 Kč denně – vedení pokladny, zpracování podkladů pro hlavní účetní, zpracování týdenních inventur (finanční i skladová), přijímání telefonických objednávek a jejich následné zpracování, vychystávání průvodních listů řidičům a evidence dopravy atd.
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiExpert
Další programy a počítačové znalosti
Vyraex, MRP, OBIS, Freelo
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
organizační schopnosti