Kateřina F. 26 let , životopis 1208180
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Pokladní Pracovník back office Pracovník front office Pracovník help desku Pracovník podpory zákazníků Prodavač Recepční v administrativě Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Střední průmyslová škola elektrotechnická a Vyšší odborná škola Pardubice
Sociální práce
září 2024 – dosudVyšší odborné
Obchodní akademie Chrudim
Obchodní akademie
září 2014 – květen 2018SŠ s maturitou
Praxe 4 roky a 11 měsíců
Ko*********.o.
Administrativní pracovnice (brigáda)
duben 2024 – dosud 8 měsíců
• vyřizování pošty, objednávání kancelářských potřeb, komunikace s obchodními partnery, organizování služebních cest, příprava podkladů a dokumentů
CP*********uc)
Recepční
srpen 2019 – srpen 2023 4 roky a 1 měsíc
• ubytování hostů, vyřizování dotazů a požadavků, vyřizování telefonátů, zpracování emailu, rezervací, administrativní úkony související s chodem recepce, spolupráce s ostatními středisky hotelu, obsluha hotelového baru
Me*******rno
Hosteska, formou brigády
duben 2018 – duben 2018 1 měsíc
vítání zákazníků, předávání kontaktních informací, rozdávání katalogů a dárkových předmětů
Mě*********dim
praxe v rámci studia SŠ
květen 2017 – květen 2017 1 měsíc
administrativní úkony
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Spolehlivost, zodpovědnost
Další dovednosti
Uživatelská znalost PC, schopnost pracovat v týmu i samostatně, Pearson LCCI Certificate (B1) - certifikát z obchodní angličtiny