A. B. , životopis 1333525
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Dispečer Event Specialist Fakturant/ka Logistik Office manager Pracovník back office Specialista logistiky Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Roční pomaturitní denní studium anglického jazyka
Bez zaměření
2003 – 2004Základní
1.SHŠ, spol. s.r.o
Hotelnictví a cestovní ruch, management
1999 – 2003SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 5 měsíců
Ja*****.o.
Administrativa - Servisní oddělení
srpen 2024 – 2026 2 roky a 5 měsíců
Veškerá administrativní činnost spojená s chodem servisního oddělení - reklamace, odstoupení od KS, kontrola stavu zboží, komunikace se zákazníky, objednávky dopravy.
OSVČ
Administrativní práce
2024 – 2024 6 měsíců
Práce pro společnost zabývající se výrobou a prodejem školních potřeb. Komunikace s klienty, dodavateli, sklady. Objednávky, dodání, faktury, reklamace, tvorba interních dokumentů.
UB*********.o.
Junior product manager
2023 – 2024 1 rok a 6 měsíců
Komunikace se zákazníky ohledně objednávek zboží. Zákazníci z ČR, EU i mimo EU. Kontrola stavu zboží, skladových zásob, objednávky dopravy a cla. Příjem zboží, zadávání faktur do systému. Řešení reklamací. Vše administrativní práce.
In*****.o.
Konzultant
2020 – 2022 2 roky a 6 měsíců
Objednávání osob na schůzky, sdělování výsledků a obecných informací ve zdravotnictví, spolupráce při tvorbě interních dokumentů, spolupráce s ostatními zaměstnanci společnosti za účelem zajištění hladkého průběhu vykonávané práce.
Ra*****.s.
Finanční specialista
2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců
Otevření vlastní pobočky pro RSTS, a.s. v Roudnici nad Labem, Finanční poradenství stávajícím i novým klientům.
Ma*********ená
MD,RD
2014 – 2019 5 let a 6 měsíců
2 děti, 2014, 2016
Ra*********.s.
Vedoucí obchodu a provozu, Osobní bankéř pro prémiovou klientelu
2010 – 2014 4 roky a 6 měsíců
Vedení týmu poradců, spolupráce u náboru, jejich motivace, hodnocení, dodržování termínů, plnění plánů, komunikace s prémiovou klientelou banky, objednávky materiálů potřebných k chodu pobočky.
Pr*******ko)
Recepční, práce v restauracích
2007 – 2010 3 roky a 6 měsíců
Vyřizování hovorů, check in, check out, obsluha
Če*******.s.
Pokladní, Poradce
2004 – 2007 3 roky a 6 měsíců
Finanční poradenství
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
K2Pokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Superfaktura, supportbox
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)