Bc. Eva M. 30 let , životopis 1392723
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Hradec Králové + 1 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka HR generalista HR konzultant HR specialista Kouč Office manager Personalista Pracovník back office Vedoucí vývoje / Team Leader Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Ekonomika a management (Cestovní ruch)
září 2014 – červen 2018Bakalářské
Soukromá střední odborná škola TRADING CENTRE s.r.o. Litomyšl
Ekonomika a podnikání
září 2010 – červen 2014SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 9 měsíců
So*******.o.
Administrativní manager / Teamleader
listopad 2020 – leden 2025 4 roky a 3 měsíce
Finance - fakturace, správa firemního bankovnictví, práce s účetním systémem, příprava účetních podkladů, příprava finančních reportů, správa archivu dokladů; Legal - příprava a správa smluv (pro klienty i pro zaměstnance), překlady smluv CZ-EN; HR & Teamleading - kontrola mzdových podkladů, kontrola docházky a dovolené, hiring, onboarding, offboarding, půlroční evaluační pohovory, 1:1 se členy týmu, team support; Backoffice - organizace firemních on-site meetupů, správa firemního majetku, správa softwaru, příprava agendy pro interní meetingy, tvorba manuálů, tvorba a správa edukačních videí pro interní postupy; Customer support - support firemní aplikace pro Shopify
Na*******.o.
Travel consultant
květen 2019 – prosinec 2021 2 roky a 8 měsíců
referentka cestovní kanceláře, zajišťování zájezdů na klíč, rezervace letenek v GDS, fakturace, komunikace s klienty, komunikace se zahraničními partnery, administrativní činnost, prodej dálničních známek, reprezentace společnosti na mezinárodních workshopech a akcích, tvorba nových produktů, online marketing, obsluha DHL service pointu
Ki*****.o.
Pracovník back office
říjen 2018 – duben 2019 7 měsíců
Komunikace s dodaveteli, objednávání zboží, vyřizování vratek, koordinace skladových zásob, řízení skladu, řízení expedičního oddělení, administrativní činnost, expedice zásilek
Pa*****SA)
F&B Attendant
červen 2018 – září 2018 4 měsíce
Komunikace se zákazníky, obsluha stánků s občerstvením, příprava občerstvení pro zákazníky, manipulace s pokladnou a hotovostí
Ka*******.s.
Asistentka prodeje
duben 2017 – duben 2018 1 rok a 1 měsíc
Komunikace se zákazníky, naskladňování zboží, vratky zboží, obsluha e-shopu, udržování čisté prodejny, obsluha pokladny
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
CanvaZačátečník
ERP a účetní software
ABRAPokročilý
Money S5Nováček
Další programy a počítačové znalosti
Fakturoid, idoklad
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Google Digital Garage
Základy digitálního marketingu
říjen 2020
British Council FCE Certification (C1)
květen 2017