Khrystyna T. 29 let , životopis 1383296
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Holešovice + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Chernivtsi Institute of Trade and Economics of Kyiv National University of Trade and Economics
Cestovní ruch (Management a turismus)
září 2012 – leden 2017Bakalářské
Praxe 4 roky a 6 měsíců
Eu*****.o.
Administrativa
říjen 2023 – dosud 1 rok a 3 měsíce
Spoluprácju na projektech s vysokou prioritou, a to s taktem a velkou pozorností k detailům. Dobrá samostatná i týmová práce. Plánování každodenních úkolů na základě jejich bezodkladnosti a důležitosti. Udržuju pozitivity a vyrovnanosti, a to i ve stresových situacích. Prácuju na vývoji strategií sociálních sítí . Dobré přijímam konstruktivní kritiky a její využití pro růst a zlepšování. Neustálé pracování na zlepšování mých komunikačních dovedností a strategií.
P.*****OP'
Sales Manager/Sales Agent
září 2017 – prosinec 2019 2 roky a 4 měsíce
Jako Sales Manager/Sales Agent ve společnosti P.E. „KLASIK-KOOP“, zodpovídala jsem za řízení prodeje a správu klientských účtů. Efektivně jsem využila své silné organizační a komunikační schopnosti k budování a udržování vztahů s klienty, což vedlo ke zvýšení prodeje a spokojenosti zákazníků. Prokázala vysokou míru odpovědnosti a spolehlivosti při správě klientských účtů a plnění prodejních cílů. Využila vynikající dovednosti v oblasti služeb zákazníkům k řešení potřeb klientů a poskytování řešení na míru, což vedlo k pozitivní zpětné vazbě a zvýšení prodeje. Aplikovala silné analytické dovednosti k identifikaci prodejních příležitostí a rozvoji efektivních prodejních strategií.
CH*****NY.
Restaurant Maneger
únor 2016 – prosinec 2016 11 měsíců
Odpovidala za organizace týmove práce. Kontrol kvality a pověst restaurace
Jazyky
polštinazačátečník
španělštinapokročilý začátečník
češtinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
ruštinavýborná
ukrajinštinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Svou profesní dráhu jsem začala jako obchodní manažerka a od té doby jsem získala cenné zkušenosti v oblasti prodeje a logistiky. Mám zkušenosti s vedením týmu a mám vynikající organizační schopnosti. Moje dovednosti zahrnují vůdcovství, schopnost plánovat a organizovat, a multitasking. Vždy jsem se snadno adaptovala na nové prostředí a dokázala jsem dosahovat vynikajících výsledků.