Není foto: A. V.
ID 1391469

A. V.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s.

Management leteckých podniků

2008 – 2012Vysokoškolské

Vyšší odborná škola zdravotnická Kladno

Diplomovaný fyzioterapeut

2003 – 2006Vyšší odborné

Gymnázium Jana Amose Komenského s.r.o.

Humanitní

1998 – 2002SŠ s maturitou

Praxe 8 let a 7 měsíců

Cu*********.o.

Sales representative

srpen 2016 – říjen 2018 2 roky a 3 měsíce

Presentation and sale of Curaprox and Curasept products to specialist (dentists, dental hygienists). Building business relationships. Participate in professional and promo events.

T-*****.o.

Executive assistant

leden 2015 – červenec 2016 1 rok a 7 měsíců

Complete agenda management and director’s timetable, including preparation of documents for internal and external communication and organization of meetings on local and international level. Administrative support (correspondence, processing documents, organization of work trips, administration petty expenses) and cooperation on key projects. Coordination of selected projects and support of the HR department.

GT*******.o.

Administration manager

září 2013 – prosinec 2015 2 roky a 4 měsíce

Responsibility for the operation of the secretariat, reception, filing office and administrative support for CEO and management, including leading the administration team. Provision of operational services (business trips, office needs, translations, printed materials, catering) and coordination of events, accommodation and visits. Control and approval of the budget for administration and HR OPEX costs, including the preparation of tender documents management and communication with suppliers.

GT*******.o.

Assistant

březen 2010 – červenec 2013 3 roky a 5 měsíců

Administrative support of divisions and TOP management, including billing, attendance, meal tickets and preparation meeting rooms. Provision of operational services (mail, office supplies, translations, catering, taxi) and visitor records.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45