Michaela S. 51 let , životopis 831998
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Lektor-instruktor Marketingová komunikace Office manager Project manager organizačně-ekonomický Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium Budějovická
Ekonomické lyceum
září 1987 – červen 1991SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 10 měsíců
GI*******.o.
Administrativní pracovník
listopad 2022 – prosinec 2023 1 rok a 2 měsíce
Přijímání objednávek na nákup vín a jejich zpracování v systému Vario. Komunikace se skladem a přepravcem. Výdej a příjem faktur v systému Vario . Vystavování dobropisů.
IM*****.s.
Administrace produktových smluv
listopad 2020 – 2022 2 roky a 2 měsíce
Stahování seznamů neplatičů a storen z extranetů jednotlivých pojišťoven a jejich nahrávání do systému firmy. Zadávání nových smluv do systému a jejich odesílání na pojišťovny. Zástup na recepci - vyřizování došlých e-mailů a korespondence. Zadávání školení do systému firmy a přihlašování zájemců na daná školení. Údržba databáze tiskopisů všech pojišťoven na skladě.
Ba*****.s.
vedoucí prodejny
srpen 2019 – červenec 2020 1 rok
Byla jsem vedoucí prodejny v nově otevřeném nákupním centru v Holešovicích. Přijímala jsem a vydávala zboží, přijímala jsem a vyřizovala reklamace, prováděla jsem storna a vratky na pokladně, prodávala jsem. Tvořila jsem statistiky prodeje, fotodokumentaci, sama jsem i aranžovala prodávané zboží.
Bo*****.o.
Prodejce po telefonu / Telesales
květen 2019 – červen 2019 2 měsíce
Prodávala jsem elektřinu a plyn po telefonu.
St*******.s.
Administrativní pracovník
březen 2019 – duben 2019 2 měsíce
Práci jsem zde vykonávala podobného charakteru jako v Mediconu a.s. Ve zkušební době jsem poměr ukončila.
Me*****.s.
školitel ambulantních modulů, vedoucí oddělení výkaznictví
listopad 2001 – únor 2019 17 let a 4 měsíce
Byla jsem u zrodu zavádění PC do ordinací. Školila jsem na dvou poliklinikách ambulantní moduly pro lékaře a sestry celých 15 let. Vykonávala jsem zde různé administrativní činnosti. Posledních 10 let jsem byla vedoucí oddělení výkaznictví pro 100 soukromých ordinací lékařů. Zpracovávala jsem jim dávky a faktury, posílala je portálem na pojišťovny. Zpracovávala jsem jim reklamace a kapitace. Komunikovala jsem s pojišťovnami místo lékařů.
Jazyky
angličtinazačátečník
francouzštinamírně pokročilá
italštinamírně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Canva, Wix,
Kurzy
Trénink pracovních dovedností ve Virtuální firmě
Kurz byl pro mě velmi přínosný. Procvičila jsem si práci s MS Word, MS Excel, naučila jsem se vytvářet vizitky a loga v programu Canva, připravovat prezentace v Power Pointu, vytvářet webové stránky na Wix.cz. Závěrečná práce spočívala v prezentování virtuální firmy před publikem.
Zobrazit certifikát o absolvování
červenec 2020