L. H. , životopis 1184450
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Karlín + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Business Development Manager Country Director / Manager Event Specialist Kreativec Office manager Prodejce zájezdů Product Specialist Produktový manager Ředitel / manažer nákupu Specialista pro rozvoj a vzdělání Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
University of Bedfordshire
Projektové řízení
září 2014 – červen 2017Bakalářské
Anglo-německá obchodní akademie a.s.
Ekonomika a podnikání
září 2005 – červen 2008SŠ s maturitou
Praxe 3 roky a 2 měsíce
Alpiq
administartion support
prosinec 2023 – dosud 1 rok
Zpracovávání služebních zahraničních cest pro kolegy. Organizování eventů a různých větších akcí pro kolegy. Plánování a organizování cateringu. Zpracovávání administrativní práce. Navrhovávání a vylepšovávání změn na recepci. Spolupráce s marketingovým oddělením. Tisk potřebných dokumentů. Denní komunikace se zahraničními partnery. Příprava a rezervace zasedacích místností pro porady a prezentace.
OB*******IKA
Office manager
červen 2021 – červenec 2023 2 roky a 2 měsíce
administrativní činnosti, denní jednání s doktory a pacienty. Zodpovědnost za chod operačních plánů. Objednávání a přeobjednávání pacientů na předoperační vyšetření. Koordinace povinných schůzek pro doktory. Vystavování faktur a zařizování objednávek pro kliniku. Denní reporty. Tisk potřebných dokumentů. Telefonická a emailová komunikace.
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
češtinavýborná
angličtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
Chytrý telefon AndroidExpert
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Organizační schopnosti Komunikativnost. Schopnost jednat asertivně i v zátěžových situacích. Prokazatelné zkušenosti s organizováním akcí. Rychlost a vždy dotáhnutí řešení problemů až do konce. Práce pod stresem.
Kurzy
Cestovní náhrady
Cestovní náhrady v širších právních souvislostech – aktuálně a změny nejen pro rok 2024
srpen 2024
Německá kurz
německý jazyk
únor 2024
Leadership
řízení týmu a efektivní komunikace
2020