D. V. , životopis 1334673
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Kamýk + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo,s.r.o.
Účetnictví a finační řízení podnoku
září 2018 – červen 2021Bakalářské
Vyšší odborná škola mezinárodního obchodu a Obchodní akademie, Jablonec nad Nisou, Horní náměstí 15, příspěvko
Cestovní ruch
září 2012 – červen 2016SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 2 měsíce
TM*********.s.
Accounting Manager
leden 2024 – dosud 11 měsíců
Vedení týmu o 10 lidech a jejich supervize, nastavování KPI pro jednotlivé zaměstnance a jejich následné vyhodnocování, správa portfolia cca 35 klientů, příprava budgetu a CF, zodpovědnost za department / týmové KPI. Odborná pomoc při těžších daňových / účetních případech zejména fúze, převod obchodních závodů, DPPO, konverze do CZ GAAP, zodpovědnost za automatizaci a implementaci ERP softwaru pro celý department. Spolupráce pří akvizici nových klientů, zejména vyjednávání účetních poplatků a zaručení ziskovosti.
TM*********.s.
Accounting Supervisor
prosinec 2021 – prosinec 2023 2 roky a 1 měsíc
Supervize týmu o 8 lidech a nastavování jejich KPI a následné vyhodnocování, odborná pomoc při těžších daňových / účetních případech zejména fúze, převod obchodních závodů, DPPO, konverze do CZ GAAP, kontaktní osoba pro klienty, zodpovědnost za správnou fakturaci na přiděleném portfoliu, nastavování procesů na nových klientech.
T-*****ic,
Senior účetní analytik
srpen 2021 – listopad 2021 4 měsíce
Koordinace SSC, ad hoc reporty, zajištování denní agendy, zpracování měsičních úkolů v rámci měsiční závěrky, komunikace s auditory a interním controllingem a daňovým oddělením
TM*********.s.
Senior Accounting Specialist
srpen 2020 – červenec 2021 1 rok
zástup Accounting Supervisor, kontrola práce po juniorech a samostatných účetních, zodpovědnost za kompletní agendu, nastavování procesů u nových klientů a nastavování komunikace s klienty. Zpracování kompletní účetní agendy pro málé a střední firmy.Příprava DPH přiznání, intrastat a statistických reportů, příprava reportů pro klienta, finančních výkazů, spolupráce s auditory při auditech společnosti, a daňovými poradci při kalkulaci DPPO, zpracování DPPO kalkulací pro menší společnosti, konverze US GAAP do CZ GAAP.
TM*********.s.
Accounting Specialist
leden 2019 – červenec 2020 1 rok a 7 měsíců
Vedení dvou assistentů a následna kontrola práce po nich zejména kontrola přijatých faktur, DPH, intrastatu, cestovních výkazů, kontrola plateb atd.
TM*********.s.
Accounting Assistant
říjen 2017 – prosinec 2018 1 rok a 3 měsíce
Zpracování přijatých a vystavených faktur a jejich účtování, účtování pokladny a bankovních výpisů, příprava DPH přiznaní , komunikace se zahraničníma klientama a připrava plateb.
Jazyky
španělštinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
Microsoft Dynamics NAVZkušený
PohodaZačátečník
SAPZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
ERP - BMD - Zkušený
Dovednosti
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)