Foto: Bc. David V.
ID 1334673

Bc. David V. 28 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Kamýk + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Bakalářské

Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo,s.r.o.

Účetnictví a finační řízení podnoku

září 2018 – červen 2021Bakalářské

Vyšší odborná škola mezinárodního obchodu a Obchodní akademie, Jablonec nad Nisou, Horní náměstí 15, příspěvko

Cestovní ruch

září 2012 – červen 2016SŠ s maturitou

Praxe 6 let a 10 měsíců

TM*********.s.

Accounting Manager

leden 2024 – dosud 7 měsíců

Vedení týmu o 10 lidech a jejich supervize, nastavování KPI pro jednotlivé zaměstnance a jejich následné vyhodnocování, správa portfolia cca 35 klientů, příprava budgetu a CF, zodpovědnost za department / týmové KPI. Odborná pomoc při těžších daňových / účetních případech zejména fúze, převod obchodních závodů, DPPO, konverze do CZ GAAP, zodpovědnost za automatizaci a implementaci ERP softwaru pro celý department. Spolupráce pří akvizici nových klientů, zejména vyjednávání účetních poplatků a zaručení ziskovosti.

TM*********.s.

Accounting Supervisor

prosinec 2021 – prosinec 2023 2 roky a 1 měsíc

Supervize týmu o 8 lidech a nastavování jejich KPI a následné vyhodnocování, odborná pomoc při těžších daňových / účetních případech zejména fúze, převod obchodních závodů, DPPO, konverze do CZ GAAP, kontaktní osoba pro klienty, zodpovědnost za správnou fakturaci na přiděleném portfoliu, nastavování procesů na nových klientech.

T-*****ic,

Senior účetní analytik

srpen 2021 – listopad 2021 4 měsíce

Koordinace SSC, ad hoc reporty, zajištování denní agendy, zpracování měsičních úkolů v rámci měsiční závěrky, komunikace s auditory a interním controllingem a daňovým oddělením

TM*********.s.

Senior Accounting Specialist

srpen 2020 – červenec 2021 1 rok

zástup Accounting Supervisor, kontrola práce po juniorech a samostatných účetních, zodpovědnost za kompletní agendu, nastavování procesů u nových klientů a nastavování komunikace s klienty. Zpracování kompletní účetní agendy pro málé a střední firmy.Příprava DPH přiznání, intrastat a statistických reportů, příprava reportů pro klienta, finančních výkazů, spolupráce s auditory při auditech společnosti, a daňovými poradci při kalkulaci DPPO, zpracování DPPO kalkulací pro menší společnosti, konverze US GAAP do CZ GAAP.

TM*********.s.

Accounting Specialist

leden 2019 – červenec 2020 1 rok a 7 měsíců

Vedení dvou assistentů a následna kontrola práce po nich zejména kontrola přijatých faktur, DPH, intrastatu, cestovních výkazů, kontrola plateb atd.

TM*********.s.

Accounting Assistant

říjen 2017 – prosinec 2018 1 rok a 3 měsíce

Zpracování přijatých a vystavených faktur a jejich účtování, účtování pokladny a bankovních výpisů, příprava DPH přiznaní , komunikace se zahraničníma klientama a připrava plateb.

Jazyky

španělštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

Microsoft Dynamics NAVZkušený

PohodaZačátečník

SAPZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

ERP - BMD - Zkušený

Dovednosti

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45