K. W. , životopis 587597
Představa o práci
Kde hledám práci
Brno + 15 km ochota dojíždět Mapa Praha-Staré Město + 15 km ochota dojíždět Mapa Rakousko Německo
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Country Director / Manager IT ředitel / manažer Key Account Manager Marketingový ředitel/manažer Obchodní ředitel/manažer Project manager organizačně-ekonomický Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Masarykova univerzita, Centrum jazykového vzdělávání
Německý jazyk a literatura
2010 – 2012Bakalářské
I. Německé zemské gymnasium, základní škola a mateřská škola, o.p.s.
Gymnázium
2002 – 2010SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 6 měsíců
IB*****mbH
RFS Manager - Key Account Manager
červen 2021 – dosud 3 roky a 2 měsíce
Zodpovědný za vývoj a prodej řešení IBM/Kyndryl Infrastructure Services a hodnoty přímo pro zákazníky. Použitím kombinace nabídek, služeb, práce, aktiv, hardwaru a softwarových produktů IBM/Kyndryl a jiných než IBM/Kyndryl. Vedení tvorby hodnotové nabídky, řešení a souvisejících nákladových případů pro komplexní, víceleté příležitosti, které splňují požadavky zákazníka a pomáhají řešit jeho obchodní problémy. Stanovené technické směry jsou základem řešení IBM/Kyndryl a výrazně ovlivňují prodejní, lidské zdroje, smlouvy a strategie dodávek pro zakázku. Vlastnit definici technického řešení a být primárním zdrojem řízení zakázky a návrhu řešení pro daný obchod. Zodpovědný za vývoj a prodej řešení IBM/Kyndryl Strategic Outsourcing přímo klientům. Přední standardní a zakázková řešení a organizovat vývoj komplexních, víceletých, zakázkových řešení a souvisejících nákladových případů, to vše s cílem zajistit konzistentní poskytování vysoce kvalitních služeb a/nebo řešení, která splňují obchodní a technické požadavky klienta a splňují požadavky IBM. /Kyndrylovy závazky. Spolupráce s větším týmem pro pronásledování (prodej, HR, C&N, dodávka, cena, riziko atd.) s cílem poskytnout vítězné řešení.
In*********and
Account Receivable Coordinator
prosinec 2019 – květen 2021 1 rok a 6 měsíců
Připravte různé měsíční, čtvrtletní a roční žádosti o informace, abyste splnili požadavky na podávání zpráv o společnosti a daňovém výkaznictví. Pomozte ostatním oddělením s účetními problémy a požadavky na data. Školení nováčků, TL Backup, silně zapojeni do procesu náboru Zodpovědný za používání dostupných softwarových nástrojů pro vymáhání pohledávek (Getpaid), které pomáhají při provádění účinných strategií a iniciativ k dosažení trvalého zlepšování platební neschopnosti pohledávek, což přispívá k nižšímu počtu dní prodeje (DSO). Spravujte domácí a/nebo mezinárodní účty pohledávek pomocí analýzy, identifikace a hlášení problémových účtů. Sledujte účty zákazníků po splatnosti, kontaktujte zákazníky a řešte problémy, které mohou zpozdit včasnou platbu. Identifikujte problémy pro eskalaci a požádejte o pozastavení kreditu. Zodpovědný za rozvoj a udržování obchodních vztahů se zákazníky a pracovníky prodejní kanceláře. Zodpovědnost za odsouhlasení zákaznických účtů a identifikaci a označování sporných položek v rámci přiděleného portfolia. Je vyžadováno sledování a zajištění včasného zúčtování těchto sporných položek. V případě potřeby pořádejte měsíční schůzky s vedením Field Sales, abyste podpořili řešení sporů. Zajišťuje včasné a přesné odpovědi na dotazy zákazníků, problémy s dokumentací, fakturační chyby, chyby platební aplikace, spory, změny programu a nové požadavky/příležitosti prodeje. Reporting KPI a trendy portfolia SAP a Microsoft Dynamics 2012 AX
Mo*******.s.
Rodinný bankéř
únor 2015 – listopad 2019 4 roky a 10 měsíců
Vylepšování klientských portfolií Denní komunikace s klienty Prodej finančních produktů Pracovní nasazení 24/7 pro spokojenost klienta a firmy Denní komunikace s centrálou Finanční analýzy pro jednotlivé klienty, rodiny a menší firmy
IB*****.o.
Centralized Technical Support (2nd level)/Focal Point
září 2013 – únor 2015 1 rok a 6 měsíců
Odpovědnost za zákazníka(Focal Point) Vytváření technických databází Trénování kolegů a zajišťování kvality technické podpory Řešení eskalací a stížností Technická podpora 2.level - správce aplikací
IB*****.o.
Customer Representative with German and English/Shift Leader
únor 2012 – srpen 2013 1 rok a 7 měsíců
Vedoucí směn - 18 zaměstnanců Zástupce vedoucího týmu Denní správa telefonických požadavků klientů Zodpovědnost za dodržování SLA a KPi Reportování výsledků do příslušných systémů Trénování nových kolegů a další.
Jazyky
češtinavýborná
němčinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
Linux / BSD / Unix
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
Programovací jazyky
Lotus Notes
Další programy a počítačové znalosti
MS Office and Lotus packages, Adobe applications, SQL, Software applications in general, Active Directory, Citrix, Maximo, TSD Remedy-Ticketing Tools, Windows, Linux, Android, iOS, CCNA basics, ITIL V3