M. F. , životopis 1335849
Představa o práci
Kde hledám práci
Veltrusy + 30 km ochota dojíždět Mapa Velká Británie USA Švýcarsko Švédsko Rakousko Polsko Norsko Německo Island Irsko Francie Finsko Dánsko Belgie Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Animace 3D Herečka/herec Kurátor Návrhář modelů/modelář Produkční Režisér Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Akademie výtvarných umění v Praze
Sochařství
říjen 2018 – červen 2024Vysokoškolské
Cooper Union School of Art - New York
Computational Studio
prosinec 2022 – červen 2023Bakalářské
Střední uměleckoprůmyslová škola (SUPŠ)
Produktový design
září 2014 – květen 2018SŠ s maturitou
Praxe 3 roky a 1 měsíc
Pr*****.o.
3D Artist
prosinec 2022 – dosud 2 roky
Precismo se specializuje na vývoj a výrobu 3D modelů pro reklamní účely. S týmem 3D grafiků jsme pracovali na hyperrealistických digitálních kopiích produktů od klientů jako je Gillette, Oral B, Phillips, Bosch a dalších. Vytvářel jsem 3D modely, které nebyly jen realistické, ale také připravené pro zobrazení a interakci přímo na webových stránkách. Mezi mé povinnosti patřilo: 3D modelování: Vytváření detailních a přesných digitálních replik reálných produktů. Texturování: Aplikace realistických PBR textur k dosažení vysoké vizuální věrnosti. Optimalizace: Zajištění připravenosti modelů pro použití v real-time prostředí. Práce v týmovém prostředí: Pravidelné konzultace s Art directorem a členy týmu k dosažení požadovaného výsledku.
Jo*****ove
3D Artist
červen 2023 – červenec 2024 1 rok a 2 měsíce
Spolupracoval jsem s New Yorskou uměleckou dvojicí João Enxuto a Erica Love na vytvoření komplexního, realistického virtuálního prostoru pro účely jejich videoartové instalace. Prostředí bylo poté využito k natočení filmu s názvem “Film For People” jež bude vystaven v Berlínském muzeu současného umění v první polovině roku 2025. Jako 3D umělec jsem řídil všechny aspekty tvorby virtuálního prostoru, včetně: 3D modelování: Zodpovědnost za celkovou produkci všech 3D modelů použitých ve virtuálním prostředí v reálném čase. VFX: Navrhoval a implementoval vizuální efekty, které přidaly hloubku a realismus virtuálnímu prostoru. Post-processing: Dosažení požadovaného estetického a vizuálního stylu. Nastavení scény: Konfiguroval scénu v Unreal Engine, optimalizoval ji pro výkon i vizuální kvalitu. Úzce jsem spolupracoval s umělci, abych zajistil, jak virtuální prostor odpovídá jejich umělecké vizi. Získal jsem zde cenné zkušenosti nejen v oblasti výtvarného dohledu, real-time 3D grafiky a týmových tvůrčích procesů.
Mi*********CAS
Asistent Vedoucího Umělce
červen 2020 – červen 2021 1 rok a 1 měsíc
Spolupráce s vedoucím umělcem Michalem Kohútem na sestavení, instalaci a deinstalaci komplexního výtvarného díla v pavilonů české republiky na mezinárodním EXPU v Dubaji.
Jazyky
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Grafické a konstrukční programy
BlenderExpert
Další programy a počítačové znalosti
Unreal Engine, Substance Painter, Substance Designer, Zbrush, Unity, Maya, Cinema 4D
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení