Není foto: M. F.
ID 1335849

M. F.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Akademie výtvarných umění v Praze

Sochařství

říjen 2018 – červen 2024Vysokoškolské

Cooper Union School of Art - New York

Computational Studio

prosinec 2022 – červen 2023Bakalářské

Střední uměleckoprůmyslová škola (SUPŠ)

Produktový design

září 2014 – květen 2018SŠ s maturitou

Praxe 3 roky a 1 měsíc

Pr*****.o.

3D Artist

prosinec 2022 – dosud 2 roky

Precismo se specializuje na vývoj a výrobu 3D modelů pro reklamní účely. S týmem 3D grafiků jsme pracovali na hyperrealistických digitálních kopiích produktů od klientů jako je Gillette, Oral B, Phillips, Bosch a dalších. Vytvářel jsem 3D modely, které nebyly jen realistické, ale také připravené pro zobrazení a interakci přímo na webových stránkách. Mezi mé povinnosti patřilo: 3D modelování: Vytváření detailních a přesných digitálních replik reálných produktů. Texturování: Aplikace realistických PBR textur k dosažení vysoké vizuální věrnosti. Optimalizace: Zajištění připravenosti modelů pro použití v real-time prostředí. Práce v týmovém prostředí: Pravidelné konzultace s Art directorem a členy týmu k dosažení požadovaného výsledku.

Jo*****ove

3D Artist

červen 2023 – červenec 2024 1 rok a 2 měsíce

Spolupracoval jsem s New Yorskou uměleckou dvojicí João Enxuto a Erica Love na vytvoření komplexního, realistického virtuálního prostoru pro účely jejich videoartové instalace. Prostředí bylo poté využito k natočení filmu s názvem “Film For People” jež bude vystaven v Berlínském muzeu současného umění v první polovině roku 2025. Jako 3D umělec jsem řídil všechny aspekty tvorby virtuálního prostoru, včetně: 3D modelování: Zodpovědnost za celkovou produkci všech 3D modelů použitých ve virtuálním prostředí v reálném čase. VFX: Navrhoval a implementoval vizuální efekty, které přidaly hloubku a realismus virtuálnímu prostoru. Post-processing: Dosažení požadovaného estetického a vizuálního stylu. Nastavení scény: Konfiguroval scénu v Unreal Engine, optimalizoval ji pro výkon i vizuální kvalitu. Úzce jsem spolupracoval s umělci, abych zajistil, jak virtuální prostor odpovídá jejich umělecké vizi. Získal jsem zde cenné zkušenosti nejen v oblasti výtvarného dohledu, real-time 3D grafiky a týmových tvůrčích procesů.

Mi*********CAS

Asistent Vedoucího Umělce

červen 2020 – červen 2021 1 rok a 1 měsíc

Spolupráce s vedoucím umělcem Michalem Kohútem na sestavení, instalaci a deinstalaci komplexního výtvarného díla v pavilonů české republiky na mezinárodním EXPU v Dubaji.

Jazyky

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Grafické a konstrukční programy

BlenderExpert

Další programy a počítačové znalosti

Unreal Engine, Substance Painter, Substance Designer, Zbrush, Unity, Maya, Cinema 4D

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

Filmy, Umění, Historie, Hudba, Architektura, Lego

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45