Petra V. 52 let , životopis 1338555
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Obchodní asistent Obchodní referent Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Úředník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Brno, Kotlářská
Obchodní akademie (Všeobecná ekonomika, veřejná správa) DS
1995 – 2000SŠ s maturitou
SOU Charbulova v Brně
Krejčová pro zakázku
1987 – 1991Vyučení
Praxe 27 let a 11 měsíců
Pr*******řad
..
říjen 2023 – dosud 1 rok a 2 měsíce
..
PE*********.s.
Specialista, referent obchodu
srpen 2010 – září 2023 13 let a 2 měsíce
Administrativní podpora manažera pro klíčové zákazníky. Vedení agendy přidělených zákazníků, komunikace elektronická, telefonická i osobní (Penny Market s.r.o., Globus ČR, v.o.s., Rohlik.cz, Košík.cz, Jednoty, Hotely aj.). Úkony spojené s výsledky jednání. Evidence smluv, nabídky pro rozšíření sortimentu, správa ceníků, koordinace letákových akcí, reporty, evidence pohledávek. Interní komunikace s právním, finančním, marketingovým, nákupním oddělením i s výrobou. Správce e-shopu - správa zákazníků a sortimentu a komunikace se zákazníky. Školení obchodních zástupců a spolupracovníků Callcentra při změnách v e-shopu. Zástup správce centrálního číselníku.
Am*********.o.
Asistentka, referentka prodeje
září 2007 – červenec 2009 1 rok a 11 měsíců
Zajištění chodu kanceláře, komunikace s dodavateli, odběrateli a dopravci. Plánování schůzek, logistika, příprava a zpracování účetních podkladů (skladové hospodářství, fyzické i dokladové inventury zboží, fakturace, bankovní doklady, pokladna), spolupráce s externí účetní firmou, zápisy z porad, různé reporty, přehledy prodejů, urgence neplatičů. Přípravy a zajištění veletrhů a výstav.
Mě*********rno
Vedoucí dvou podatelen a spisoven, (dvě pracoviště)
květen 2003 – srpen 2007 4 roky a 4 měsíce
Zajištění provozu a vedení týmu osmi pracovníků. Zpracování elektronické pošty a ověřování elektronických podpisů, lustrace spisů. Komunikace interní, externí _ s veřejností, se státními zastupitelstvími, policií aj.
Mě*********rno
Správce centrálního tiskového oddělení
květen 2002 – duben 2003 1 rok
Zajištění chodu centrálního tiskového oddělení, zástup pokladna.
Ne******* ČR
Administrativní pomocná síla - spisovna
1996 – duben 2002 6 let a 4 měsíce
Úklid, lustrace, evidence a zakládání spisů ve spisovně (práce při dálkovém studiu)
Jazyky
angličtinazačátečník
ruštinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
SAPZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
MS Office, SAP základy, Centis Dimenze++, Múzo MIS, Money S3, Soudní informační systém ISAS,
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Účetnictví
1996