Foto: Petra V.
ID 1338555

Petra V. 52 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 1 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie Brno, Kotlářská

Obchodní akademie (Všeobecná ekonomika, veřejná správa) DS

1995 – 2000SŠ s maturitou

SOU Charbulova v Brně

Krejčová pro zakázku

1987 – 1991Vyučení

Praxe 27 let a 11 měsíců

Pr*******řad

..

říjen 2023 – dosud 1 rok a 2 měsíce

..

PE*********.s.

Specialista, referent obchodu

srpen 2010 – září 2023 13 let a 2 měsíce

Administrativní podpora manažera pro klíčové zákazníky. Vedení agendy přidělených zákazníků, komunikace elektronická, telefonická i osobní (Penny Market s.r.o., Globus ČR, v.o.s., Rohlik.cz, Košík.cz, Jednoty, Hotely aj.). Úkony spojené s výsledky jednání. Evidence smluv, nabídky pro rozšíření sortimentu, správa ceníků, koordinace letákových akcí, reporty, evidence pohledávek. Interní komunikace s právním, finančním, marketingovým, nákupním oddělením i s výrobou. Správce e-shopu - správa zákazníků a sortimentu a komunikace se zákazníky. Školení obchodních zástupců a spolupracovníků Callcentra při změnách v e-shopu. Zástup správce centrálního číselníku.

Am*********.o.

Asistentka, referentka prodeje

září 2007 – červenec 2009 1 rok a 11 měsíců

Zajištění chodu kanceláře, komunikace s dodavateli, odběrateli a dopravci. Plánování schůzek, logistika, příprava a zpracování účetních podkladů (skladové hospodářství, fyzické i dokladové inventury zboží, fakturace, bankovní doklady, pokladna), spolupráce s externí účetní firmou, zápisy z porad, různé reporty, přehledy prodejů, urgence neplatičů. Přípravy a zajištění veletrhů a výstav.

*********rno

Vedoucí dvou podatelen a spisoven, (dvě pracoviště)

květen 2003 – srpen 2007 4 roky a 4 měsíce

Zajištění provozu a vedení týmu osmi pracovníků. Zpracování elektronické pošty a ověřování elektronických podpisů, lustrace spisů. Komunikace interní, externí _ s veřejností, se státními zastupitelstvími, policií aj.

*********rno

Správce centrálního tiskového oddělení

květen 2002 – duben 2003 1 rok

Zajištění chodu centrálního tiskového oddělení, zástup pokladna.

Ne******* ČR

Administrativní pomocná síla - spisovna

1996 – duben 2002 6 let a 4 měsíce

Úklid, lustrace, evidence a zakládání spisů ve spisovně (práce při dálkovém studiu)

Jazyky

angličtinazačátečník

ruštinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

SAPZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

MS Office, SAP základy, Centis Dimenze++, Múzo MIS, Money S3, Soudní informační systém ISAS,

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Účetnictví

1996

Zájmy

literatura, cestování, chůze, kreativní činnosti, hudba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45