K. Š. , životopis 1345539
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola automobilní Ústí nad Orlicí
• doprava-logistika
září 2015 – červen 2016SŠ s maturitou
Střední odborná škola, Střední odborné učiliště a Odborné učiliště Moravská Třebová • barmanka/baristka
• barmanka/baristka
září 2002 – červen 2005Vyučení
Praxe 16 let a 5 měsíců
Pa*******.S.
- ProfiAsist ředitele VIP kanceláře a specialista na neživotní pojištění
2021 – dosud 3 roky a 11 měsíců
kompletní správa agendy kanceláře, příprava podkladů ke schůzkám, portfolia klientů, investic, smluv životního pojištění, penzijního připojištění, jednání s klienty, kompletní správa neživotního pojištění ( pojištění nemovitostí, aut, zaměstnanecké odpovědnosti,... ), další administrativní práce
Pa*******.s.
ProfiAsist ředitele pobočky a specialista na neživotní pojištění
2017 – 2021 4 roky a 6 měsíců
Zabezpečení chodu kanceláře, příprava podkladů ke schůzkám, portfolia klientů, investic, smluv životního pojištění, penzijního připojištění, jednání s klienty, kompletní správa neživotního pojištění ( pojištění nemovitostí, aut, zaměstnanecké odpovědnosti ), další administrativní práce
Ko*********.s.
obchodní referent /merchandiser
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
kontrola zboží, zařazování nového zboží,...
Ko*********.o.
Obchodní zástupce
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Aktivní vyhledávání nových klientů, podepisování smluv, administrativní práce, …
Ad*********.C.
odborná asistentka
2013 – 2016 3 roky a 6 měsíců
žaloby, smlouvy, insolvence, rozvody, příprava podkladů pro jednání, komunikace s klienty a soudy, další administrativní práce.
On*******.o.
odborná asistentka – referentka dodávky
2007 – 2009 2 roky a 6 měsíců
chod kanceláře pražské vzduchotechnické firmy, komunikace s klienty, objednávky přijaté / vydané, evidence došlé / odeslané pošty, tvorba firemních dokumentů ( smlouvy, dodatky, cenové nabídky, faktury, dodací listy, atd.) sledování úhrad plateb, vedení pokladny, příprava dokumentů pro účetnictví, další administrativní práce
Fa*********.o.
trenérka koní a instruktorka jízdy na koni
duben 2006 – duben 2007 1 rok a 1 měsíc
trénink – příprava koní na závody, výuka jízdy na koni, vedení pokladny, vyřizování dokumentů, registrace, atd.
KO*****tvo
Prodavač
2005 – 2006 1 rok a 6 měsíců
Lahůdkový úsek, objednávky zboží
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení