Foto: Klára  M., DiS.
ID 1320947

Klára M., DiS. 37 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vyšší odborné

AO a VOŠ obchodní

Zahraniční obchod

září 2007 – červen 2010Vyšší odborné

Jazyková škola Brno s právem státní jazykové zkoušky

Anglický jazyk

září 2006 – červen 2007Základní

Integrovaná střední škola ve Slavkově

Hotelnictví a turismus

září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou

Praxe 13 let a 6 měsíců

Rodičovská dovolená

-

květen 2018 – dosud 6 let a 2 měsíce

-

REM-Technik s.r.o.

Asistentka jednatele, administrativa

duben 2017 – duben 2018 1 rok a 1 měsíc

Plánování a organizace služebních cest, firemních akcí a meetingů. Oraganizace zahraničních navštěv. Zadávání nových kontrolních protokolů. Koordinace interních zakázek. Pochůzky, cesty a zajištění podpory vedení a jiných oddělení. Příprava dokumentů pro nového zaměstnance. Kompletní péče o vozový park. Kontrola a evidence telefonních a síťových služeb. Příprava a kontrola smluv s dodavateli služeb. Evidence hmotného majetku.

EREP ENERGIE, s.r.o.

Asistentka jednatele společnosti

říjen 2016 – únor 2017 5 měsíců

Verifikace uzavřenych smluv. Příprava smluv pro partnerské dodavatele. Poskytování podpory obchodním zástupcům. Vedení pokladní agendy. Vedení docházkové knihy a příprava pro účetní. Zajišťovaní týmových akcí pro zaměstnance.

CA Invia.cz, a.s.

Office Coordinator

červenec 2014 – září 2016 2 roky a 3 měsíce

Zajištění chodu call centra v provozních záležitostech, komunikace s dodavateli. Kontrola práce asistentek a uklízeček. Vedení hlavní a ceninové pokladny, zpracování cestovních příkazů. Evidence knihy jízd, průvodců, doručených faktur.

CA Invia.cz, a.s.

Hlavní pokladní, asistentka pro finanční záležitosti

červen 2012 – červen 2014 2 roky a 1 měsíc

Vedení hlavní pokladny, zpracovávání cestovních příkazů CZ a zahraniční. Dohled na provoz klientského pracovistě. Evidence kompenzací, odesílání dárkových cetifikátů klientům. Evidence platebních poukázek, evidence smluv Home Credit.

CA Invia.cz, a.s.

Asistentka klientského centra, pokladní

leden 2012 – květen 2012 5 měsíců

Jednání s novými i stávajícími klienty, cestovními kancelářemi, pojišťovnami. Vedení poštovní agendy, agendy úvěrů Home Credit, vedení hlavní pokladny.

Soudní exekutor Mgr. Jaroslav Homola

Administrativní pracovník

srpen 2008 – srpen 2009 1 rok a 1 měsíc

Evidence jednotlivých případů, následné založení a zápis do PC databáze. Administrativní podpora ekonomického, personálního a poštovního oddělení.

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon Apple iOSZačátečník

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

Money S5Začátečník

PohodaZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45