Není foto: L. V.
ID 1349527

L. V.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Černý Most + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Letňany + 5 km ochota dojíždět Mapa Brandýs nad Labem-Stará Boleslav + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie Mladá Boleslav

Ekonomie, účetnictví, management

září 2001 – květen 2005SŠ s maturitou

Praxe 22 let

Ro*****éče

.

červenec 2019 – srpen 2024 5 let a 2 měsíce

.

Re*******.o.

Administrativní pracovník

březen 2015 – červenec 2019 4 roky a 5 měsíců

Správa docházkového systému. Profesionální tvorba nájemních smluv v MS Word a pokročilá práce s MS Excel a MS Outlook. Přesné reportingové dovednosti na denní a měsíční bázi. Proaktivní podpora terénního týmu. Telefonická komunikace s klienty. Kompetentní vytváření obchodních nabídek a zpracování poptávek v programu Rent.is.

DH*******ain

Administrativní pracovník

duben 2014 – leden 2015 10 měsíců

Práce se skladovým systémem. Zpracování dokladů pro příjem a výdej nákladních vozů.

DP*********.o.

Asistentka personálního odd. a náborový pracovník

leden 2012 – únor 2014 2 roky a 2 měsíce

Zpracování pracovních smluv a výpovědí. Nábor a výběr: Hledání, vyhledávání a oslovování vhodných kandidátů pro volné pracovní pozice, provádění pohovorů, hodnocení životopisů a posuzování dovedností. Realizace pohovorů s uchazeči (včetně hromadných výběrových řízení). Zajištění statistik, reporting a správa personálního archivu.

Mc******* UK

Team Leader

září 2009 – září 2011 2 roky a 1 měsíc

Vedení chodu úseku. Trénink a péče o pracovní růst zaměstnanců.

Ba*******r.o

Administrativní pracovník

září 2008 – červenec 2009 11 měsíců

Hlavní náplní práce: administrativa, fakturace, dokumentace a zpracování reklamací.

Mc*******.o.

Shift Manager, Tréninkový Manager

březen 2002 – září 2008 6 let a 7 měsíců

Plánování a organizace školení pro zaměstnance s cílem zlepšit jejich dovednosti a znalosti. Poskytování profesionální podpory zaměstnancům při plánování jejich kariéry a postupu v organizaci. Řízení a motivace týmu pro dosažení požadovaných cílů. Zajištění hladkého provozu restaurace. Pravidelné reportování a analýza klíčových ukazatelů výkonnosti.

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Personalistika Orange Academy s.r.o.

Pracovněprávní vztahy, řízení lidských zdrojů, písemné dokumenty a informační systémy, personální plánování a nábor zaměstnanců, BOZP, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, řízení výkonnosti, motivace a hodnocení.

2023

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45